torstai 29. elokuuta 2013

hiihhuli hei!!

Jeeee hiloöoölii jess. taass se on täällä!! MUN SYNTTÄRIT!! huomenna mie täytän 15 v ja oon nii hiton ylpee et oon päässy tänne asti omana ittenäni ja uskaltanu erottua joukosta!!
Se on ihan mahtavaa et mulla on sellasii ystäviä ku mulla on. Ne kanto mua ku mä olin pahas jamas (ei kännissä vaan henkisesti) ne tuki mua ku mull oli vaikeeta ja niiden ansiosta oon päässy huipulle, selvisin ne rinnallani jyrkästä ja kivisestä matkasta mut täällä ollaan. Huipulla! kiitos rakkaat, rakastan teitä enemmän ku tiiättekään! <3 :-*

Sä saatat selvitä
vähin vammoin matkalla
Ystäväsi huolehtii
kun askelees on hatarat
Elämässä pitää kii
jos sen päältä putoat


-johanna kurkela, ainutlaatuinen


omistettu  mun rakkaille ystäville jotka pysy mun rinnalla ja pysyy edelleen n_n

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti