lauantai 21. syyskuuta 2013

Aktiivinen olen!!!

Pahoittelen, olen ollut vähän laiska kirjottaja nyt viimeaikoina. Mutta nyt kerron teille miten aktiivinen muuten oon ollu. Ensinäkin minusta valittiin oppilaskunnan puheehjohtaja (hurrausta) toiseksi olen tukioppilas meidän koulussamme ( aploodeerausta ) ja kaiken tän lisäksi olen aktiivisesti suomen Punaisen Ristin toiminnassa. Olin spr:n kerhonohjaajakoulutuksessa, olin lipaskerääjänä Nälkäpäivänä ja olen menossa ensi viikonloppuna ( 28-29.9) Henkisen tuen koulutukseen. Mä oon nyt innostunut hiirrrwesti spr:n toiminnasta. Oon löytäny paljon uusia kavereita spr:n kautta ja paljon hyödyllistä tietoa ja taitoja. Suosittelen kaikkia edes liittymään jäseneksi, jos millään muulla tavalla ei halua ossallistua. 10 € vuodessa ei ole paha, koska sillä mahdolistetaan jo todella paljon. KIITÄN ITSENI JA SUOMEN PUNAISEN RISTIN PUOLESTA OSALLISTUMÍSESTASI! Lopuksi laitan vielä kuvia kerhonohjaajakoulutuksesta ja linkin sivulle mistä voi liittyä jäseneksi ;)


http://www.punainenristi.fi/membership    



tässä on kuva osasta siitä huoneesta missä nukuttiin

tästä ei sitten sen enempää.. XD

minun, roosan ja sadun punkat :)

Jani oli yksi meijän kouluttajista XD

niinkuin myös Artturi











"youth of häme" tämmöset hupparit tuli mukaan kerhonohjaajakoulutuksesta :)








 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti