tiistai 17. joulukuuta 2013

äääää!!!!!!!

Hallooooo kaikille ja hyvää joulua. Nyt on kyll semmone juttu etää huhhu!
 Puhuin joskus siitä piiriparlamentista missä valittiin spr:n Nuorisotoimikunta. Noh olin siellä ja äänestys meni niin ettei mun äänet riittäny ja olin tietysti vähä pettyny... Mutta vähän aikaa sitten sain facebookissa onnitteluja ja olin ihan ulapalla et mitä tapahtuu. sit mulle selitettiin et piirihallitus oli valinnut vaaltoimikunnan esityksen eli vaihtoehdon missä minä olin. Tänään sitten sain kutsun ensimmäiseen nuorisotoimikunnan kokoukseen :9 ja oon aika innoissani asiasta :DDD

 ja tietysti nyt tällee joulun alla mä toivotan kaikille oikeen makeeta ja hauskaa joulua ja hurjaa (mutta turvallista) uutta vuotta kaikille :3




  Tulkoon joulu


Niityllä lunta, hiljaiset kadut
taakse jo jäänyt on syksyn lohduttomuus.
Muistojen virta, lapsuuden sadut
sanoma joulun on uusi mahdollisuus. 


Joulu on taas riemuitkaa nyt,
lapsi on meille tänä yönä syntynyt.
Tulkoon toivo kansoille maan
pääsköön vangit vankiloistaan 
uskon siemen nouskoon pintaan 
olkoon rauha loppumaton. 
Joulu on taas kulkuset soi
jossakin äiti lasta seimeen kapaloi. 
Tulkon juhla todellinen, 
tulkoon jeesus herraksi sen
tulkoon rakkaus ihmisrintaan
silloin joulu luonamme on.


Tahtoisin päästä paimenten mukaan
unohtaa kiireen ja melun rasittavan.
Aamu kun koitti tiesikö kukaan
 tuo ensi joulu sai muuttaa historiaa. 


Joulu on taas riemuitkaan nyt 
lapsi on meille tänä yönä syntynyt 
tulkoon toivo kansoille maan 
pääskööt vangit vankiloistaan
uskon siemen nouskoon pintaan
olkoon rauha loppumaton . 
Joulu on taas kulkuset soi 
jossakin äiti lasta seimeen kapaloi
tulkoon juhla todellinen,
Tulkoon jeesus herraksi sen
tulkoon rakkaus ihmisrintaan 
silloin joulu luonamme on.


Ikuisen joulun jos tahdot löytää
sydämmes avaa ja kohtaat vapahtajan.
Et löydä kultaa, et juhlapöytää
löydät vaan seimen ja tallin koruttoman. 


Joulu on taas riemuitkaan nyt 
lapsi on meille tänä yönä syntynyt 
tulkoon toivo kansoille maan 
pääskööt vangit vankiloistaan
uskon siemen nouskoon pintaan
olkoon rauha loppumaton . 
Joulu on taas kulkuset soi 
jossakin äiti lasta seimeen kapaloi
tulkoon juhla todellinen,
Tulkoon jeesus herraksi sen
tulkoon rakkaus ihmisrintaan 
silloin joulu luonamme on.


Joulu on taas! 











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti