maanantai 11. marraskuuta 2013

Mahtavaa!!

Heei sori en oon nyt oikeen kerinny kirjottelee tänne koska kaikki muu super cool on vieny mun ajan. Mutta, olin tosa justiin (halloweenina XD ) halloween leirillä hotelli Kauhukoevessa ja oli ihan mahtavaa. Tämäkin oli spr:n juttu ja tapasin taas kerran AIVAN MAHTAVAA porukkaa. Sain taas eväitä elämään ja uusia hyviä ystäviä :3 Perjantaina 8.11 olin ideparkissa Nenäpäivä tapahtumassa. spr:n hommissa tietysti.. Siellä oli tuttuja naamoja ja uusia, mutta kivaa oli. Pääsin maalaamaan lasten naamoja koska mut pestattiin kasvomaalaajaks XD aina kun killinki tipahti lippaaseen niin sain joko kasvomaalauksen, ilmapallon tai ruusun. Jotkut kävi kiertämässä kauppakeskusta ympäri ja keräämässä rahaa. Loppujen lopuksi sinä aikana mitä oltiin siellä, niin koko porukka sai kerättyä huimat 6 000 €. Tämän jälkeen mentiin Tohloppiin, Nenäpäivä shouhun. Siellä oli mahtavia artisteja kantamassa kortensa kekoon mikä herättää minussa kunnioitusta. Taisin itsekkin muutaman kerran vilahtaa sielä televission ihmeellisessä maailmassa XD Ens perjantaina on piiriparlamentti jossa äänestetään jäsenet spr:n Hämeen piirin nuorisotoimikuntaan johon olen myöskin ehdolla ;D ja sitten kun ollaan saatu vakava osio pois alta niin alkaa pikkujoulut, jossa pääsee juhlimaan hyvien ystävien  ja vaikka ihan tuntematomienkin ihmisten kanssa. Eli perjantaita odotellessa :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti