tiistai 9. heinäkuuta 2013

No huhh huhh

Tänään oli taas hauska pvä. Tosin yks jäi uupumaan. Mulla on tänään nimpparit ja kukaan ei ois muistanu mun nimppareita jos mun pikkusisko ei ois muistuttanu. No en antanu sen häiritä mun päivää. Päivä alko sillä ku mut tultiin herättää ja pöytään oli katettu aamupala. Ku oltiin syöty, sulateltiin vähä nannaa aamupalaa ja lähettiin onkimaan. Kalaonni oli meidän puolella ja saatiin jopa 5 kalaa ( joista 2 pääs irti koukusta ennen ku ne ehdittiin irrottaa koukusta.) noh kalastuksen jälkeen käytiin jäätelöllä laivarannassa. Sen jälkeen isi ja tytöt puikkelehtikuikkelehti kotio sillä aikaa kun minä ja mun kaveri elonkerjuttiin peltoa ( voitte miettiä sitä mitä se elonkerjuuminen on ;D ) tultiin kotio syömään ja kun porukat oli lähteny laitettiin musiikki soimaan ja alettiin pelaamaan. Sit ku kello tuli 20.24 sen kaverin äiti soitti et se on tulos hakee sitä.. Sit mä jäin ihan yksin. Nyt kaikki paitsi mun veli on kotona ja ... Nii kaikki paiysi se on kotona. Saatiin hyviä uutisia. Isukki pääsi suomalaisen bändin, poisonblackin musiikkivideolle ja mun veli ( joka ei siis ole kotona) saa vuokrattuu ensimmäisen kämppänsä läheltä koulua. Jei! n_n nyt vaan sit uutta päivää kohti! ^.^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti