sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Hiirrwween kiva..

Mahtava päv taas vaihteeks. Olin kotona yksin. Taas. ( äiti töissä, veli jossain muailmalla, isä ja pikkusiskot Myrskyluodon maijan esityksessä.) Kattelin siinä frendien nauhotuksii ja tajusin et hävitin puhelimeni.. Noh puolituntia myöhemmin koluttuani koko talon löysin se motherfreaking puhelimen. Nojatuolin tyynyjen välistä... Lähin viemään koiria lenkille, kuuntelin huippu musiikkia ja kaikki meni putkeen kunnes tulin taas sisälle. Olin niin jalomielinen et aattelin että " minäpä leivon reippaana tyttönä muffinsseja noille meijän näyttelijöillle ja työläiselle" kaikki meni hyvin kunnes oli aika ottaa ne pois uunista. Ne oli silikoonivuoassa ja se oli vähän sellane... miten sen sanous.. lörppö. En tietenkään muistanu tarkistaa et onko ne kypsiä. Oletin vaa et " kyl ne on, ku toi pintaki näyttää rapeelta." aloin ottaa vuokaa pois uunista, poltin käteni ja refleksinä heitin kuuman vuoan käsistäni. No se on selvää mihin se vuoka pääty.. Se oli lattialla väärin päin ja kaiken lisäks ne oli sisältä vielä raakoja. Ei siitä sen enempää... Noh olin saanu sotkuni siivottua, istuuduin sohvalle ja huomasin että olin taaas kadottanu mun puhelimen.. Etin sitä taas puolisen tuntia. Noh onneks sen jälkeen isi ja tytöt tuli kotiin. Sit lähettiin rannalle, tytöt pääs uimaan ja mä....pääsin kauas siitä talosta hetkeks XDXD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti